fredag 12. mars 2010

Google Nettsted

Å lage hjemmesider virker som mye pes og arbeid og jeg tror mange gruer seg fordi de ikke kan slikt. Selv fikk jeg prøve dette for mange år siden, men syntes det var altfor vanskelig med mange koder og innvikla systemer. Men det behøver ikke være så vanskelig! Det finnes mange gode programmer på nett som lar deg lage fine hjemmesider uten særlig mer styr enn å lage et dokument i Word. Et nettbasert program som hjelper deg med å lage hjemmesider er piczo. Selv har jeg laget en hjemmeside for datteren min på dette nettstedet for noen år siden, mens jeg var hjemme i permisjon. Her finner du den! Ved hjelp av slike nettsteder kan man enkelt og greit lage hjemmesider for alt man måtte ønske.
Et annet nettbasert program som er enda enklere å bruke til å lage hjemmesider er Google Nettsteder. Jeg har selv prøvd det til en gruppeoppgave vi holder på med på studiet og synes programmet virker fint. Nettstedet vårt om London finner du her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar